Ponta: Faptul că Iliescu n-a plecat din PSD în 2005, când nu a fost ales preşedinte, e o lecţie

Presedintele PSD, Victor Ponta declarat vineri ca faptul ca Ion Iliescu nu a plecat din partid, in 2005, cand nu a fost ales in fruntea formatiunii, este o lectie pentru tanara generatie de social-democrati si pentru cei care spun ca parasesc formatiunea, daca nu primesc functii, relateaza Realitatea.net.

Victor Ponta a vorbit despre cei din PSD care pleaca din partid sau doresc sa infiinteze alt partid atunci cand nu mai au functii in PSD.  El nu a dat nume, insa a sugerat ca se refera la unii fosti lideri PSD care au demisionat din partid si s-au inscris in UNPR, precum si la cazul lui Mircea Geoana si Ion Toma, suspendati din PSD.


Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Comments

  • popateapa  On March 15, 2011 at 7:18 pm

    E i bine, eu nu m-am angajat in 1989 in activitate politica pentru ca fusesem membru PCR. Eu asa am vazut ca este bine! Totusi simpatia mea pentru PSD, chiar de il critic uneori, a rămas constanta.

Trackbacks

Leave a Reply

