“Times Square” de Romania. Cocor a plasat Bucurestiul pe axa outdoor-ului spectacular

Cea mai mare fatada media din Europa s-a dovedit a fi un succes atat din punctul de vedere al brandului, reusind sa plaseze Bucurestiul pe axa New York-Londra a outdoor-ului spectacular, dar mai ales din cel financiar, considera Dan Barbulescu, Presedintele Consiliului de Administratie al Cocor, intr-un interviu acordat Bloomboz.ro. Potrivit acestuia, fatada media a magazinului Cocor a inregistrat in 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de masini asigurand venituri de 1,7 milioane de euro, relateaza Bloombiz.ro.


Rezultatele anului 2010 au fost influentate de redeschiderea Cocor Department Store in luna octombrie 2010, in urma unei investitii de 24.5 milioane de euro.

Astfel,  veniturile companiei au fost sustinute de inchirierea in proportie de 85% a magazinului si de exploatarea mediafatadei.

Cocor a inregistrat in ultimul trimestru al anului 2010 o cifra de afaceri de 8.4 milioane de lei, dublu fata de aceeasi perioada din 2009 si un profit din exploatare de 2.8 milioane de lei egal cu cel bugetat, fata de numai 0,03 mil lei in aceeasi perioada a anului anterior.

Rezultate excelente am inregistrat si la nivelul vanzarilor din Galeria Designerilor Romani, singurul magazin multibrand de acest tip din Romania.

Galeria a inregistrat in primele 3 luni de la deschidere vanzari de 775.000 lei.

Obstacolele pe care le-am intalnit in 2010 au fost acelea cu care s-au confruntat toti jucatorii de pe piata de retail ca urmare a crizei economice.

Pentru a ne putea adapta la conditiile pietei, am fost nevoiti sa trecem de la pozitionarea de luxury department store la cea de fashion designer department store.

Spatiul publicitar de pe Cocor Media Channel a generat venituri de 1,7 milioane de euro. V-ati asteptat la un succes atat de mare pentru acest business?

Da, ne-am asteptat pentru ca am dorit sa plasam Bucurestiul pe axa New York-Londra a outdoor-ului spectacular si am reusit aducem Times Square (Piata Timpului) langa Cocor.

Rezultatele inregistrate sunt reprezentative pentru serviciul de expunere media pe care il oferim.

Este vorba de cea mai mare fadata media din Europa, ce ofera un spatiu de difuzare de 3300 mp de iluminatii si ecrane cu LED, iar calitatea imaginii este de exceptie datorita ecranelor cu LED.

Investitia in ecrane s-a ridicat la 2.6 milioane euro si a fost realizata in urma unei licitatii internationale.

In plus, fatada Cocor Media Channel beneficiaza de avantajul locatiei pe una dintre cele mai aglomerate bulevarde ale Bucurestiului.

Clientii nostri pot cuantifica si nivelul expunerii mesajelor transmise.

Cocor Media Channel este singurul suport outdoor din tara dotat cu traffic counter.

In urma datelor oferite de Brigada Rutiera a Politiei Capitalei,  fatada media a magazinului Cocor a inregistrat in 2010 un trafic de aproximativ 33,27 milioane de masini pe 6 din cele 8 benzi ale bulevardului I.C.Bratianu.

Interviul complet il cititi pe Bloombiz.ro.


Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: